مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-08اقتصادي

فارس من | واحدهای تولید و عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی پلمب می شوند


نایب رییس اول اتاق اصناف تهران گفت: واحدهای تولید و عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی پلمب می شوند.

- ابراهیم درستی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که از سوی اتاق اصناف و اتحادیه چه نظارتی بر وضعیت تولید مانتو وجود دارد و چه برخوردی با تولید کنندگان و عرضه کنندگان مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی انجام می شود؟ اظهار داشت: در ابتدا تولید کنندگان و عرضه کنندگان مانتو مکلف هستند که تولیدشان متناسب با شئونات اسلامی باشد و اگر غیر از این باشد با توجه به نظارت های مستمر قطعا  اداره اماکن با واحدهای متخلف براساس قانون برخورد می شود.

  نایب رییس اول اتاق اصناف تهران افزود: با توجه به نظارت های مستمر و همچنین براساس گزارش های مردمی اگر یک واحد تولید مانتو یا واحد عرضه کننده مانتو، تولید و عرضه ای مغایر با شئونات اسلامی داشته باشد در درجه اول به آنها تذکر داده می شود و اگر این مساله با تذکر اصلاح نشد، واحد تولیدی یا عرضه کننده توسط مشمول جریمه نقدی و حتی پلمب می شود.

  * اغلب عرضه کنندگان پوشاکِ مغایر با شئونات اسلامی مزون ها هستند وی بیان داشت: نکته حائز اهمیت این است که  اغلب عرضه کنندگان پوشاکِ مغایر با شئونات اسلامی مزون ها هستند که نظارتی بر آنها وجود ندارد زیرا این مزون ها اغلب در واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | واحدهای تولید و عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی پلمب می شوند

فارس من | واحدهای تولید و عرضه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی پلمب می شوند